Sunday, February 7, 2010

Numnum veggie burger:)


Kis nagy egeszsegmaniakus vagyok, es imadom a zoldsegeket... ezert most egy olyan burger jon, ami siman helyettesitheti a husibol keszultet, mind izeben, mind tapanyagtartalmaban. Szerintem meg akkor is megeri kiprobalni, ha nem vagyunk kifejezetten vega/vegan "vallasuak":) A receptet innen lestem, nemi valtoztatassal. Es ahogy az en burgijaim keszultek:

5-6 normal burgerhez:
  • 1 doboz feherbab konzerv (Bonduelle, netto 240 g)
  • 1/2 voroshagyma
  • 1 kk fokhagymapor
  • (fel mareknyi rukkola, csak mert imadom!)
  • 1/3 kk komenymag
  • 1/3 kk piros paprika
  • 1 tojas
  • csipetnyi so
  • 4-5 db (en 2-vel keszitettem, kicsit ragados volt) wafa cracker, vagy mareknyi zsemlemorzsa
A bab konzervet villaval pepesitem, majd hozzaadom a finomra vagott voroshagymat, rukkolat. Izesitem a fokhagymaporral, komenymaggal, paprikaval, es soval, vegul beleutom a tojast, jol elkeverem. A szetmorzsolt crackert, vagy zsemlemorzsat alaposan beleforgatom, kis golyokat sodrok, szetlapitgatom burger formara, es mar sutom is (en olaj nelkul, teflonban, de termeszetesen olajjal az igazi:)) 5 perc es kesz.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails