Sunday, December 27, 2009


Utolag is szeretnek nagyon boldog Unnepeket kivanni minden kedves olvasonknak!
Remelem mindenkinek csudijol teltek az elmult napok! Persze, meg kozel sincs vege a fesztival idoszaknak, hiszen az elkovetkezo het meg sok mindent tartogat:)
A blogunk is egyre fejlodik, aminek nagyon orulok...
Terjunk is a lenyegre... imadom a Karacsonyt, mar hetekkel azelott lazasan belekezdek az unnepekre valo rahangolodasra, iden sok kis kreativ otlet megvalositasaval. Otleteket termeszetesen bloggertarsaimtol, barataimtol, es szaklapokbol meritettem, tobb kevesebb sikerrel a kivitelezes teren.
Elsokent talan a szezonalis bon-bonokkal kezdenem, szerintem ezek a csoppsegek voltak az idei Karacsony sztarjai. Termeszetesen en is elkeszitettem oket, receptekkel azonban senkit nem szeretnek untatni, hiszen az alapotlet (ezernyi koszonet Dolce Vita -nak) elsajatitasa utan mar csak a kepeket hasznaltam inspiracionak az ujabb meg ujabb kreacioimhoz:) Tenyleg rengeteg valtozatban elkeszitettem oket: sima marcipanos, mindenfelevel toltott marcipanos, dios, makos, kandirozott cseresznyes, azt hiszem ennyi lenne. Iden ezek kerultek a Karacsonyfara is (persze a tobb tucat elajandekozott mellett). Nehany kep izelitoul (ez eppen a cseresznyes foldimogyoros valtozat):
Igy neznek ki a kis szaloncukrok, meg csurden...:) Aztan mar megerdemelt helyukon:
Az elkeszitesuk nem okozott kulonosebb zurt, mivel folyamatosan gyartottam oket, es igy
24-e delutan `csak` az oltoztetesuk volt hatra... merthogy senkinel sem lattam kulonlegesebb emlitest, ugy gondoltam, pofonegyszeru lesz...hat nagyon nem volt az. Szerencsemre anyukam is besegitett, es igy kb 2 ora alatt sikerult befejeznunk. Gyonyoruen mutatnak a Fan, en csak ajanlani tudom mindenkinek:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails